tisdag 4 juni 2013

Äldre inlägg nu avslutade?

Har roat mig med att gå igenom en del gamla filer för artiklar och inlägg jag skrivit genom åren och lagt upp dessa som 20 inlägg här på denna nystartade blogg.

Lite för att samla ihop det som ännu finns kvar, samt för mig själv att läsa igenom och få inspiration till att skriva igen.

Huvudtanken med denna sida är att jag ska kunna samla mina bokrecensioner om jag nu tar tag i det hela och förverkligar min plan att läsa igenom ölsektionen i mitt massiva bibliotek hemma.
Det lär också hamna ett par redogörelser för ölträffar och festivaler, resebeskrivningar, hembryggartankar och annat här under.

Vi får se hur det utvecklas samt om jag känner att detta är ett bra sätt att samla mina tankar eller inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar